Ένα απλό τιμολόγιο θέλω να κόβω…
Σαν σύμβουλοι στην εγκατάσταση ενός ERP έχουμε υπάρξει στο διάλογο που ξεκινάει με την παραπάνω έκφραση αρκετές φορές. Έτσι σκεφτήκαμε ότι καλό θα ήταν να αναλύσουμε τη δική μας πλευρά. Για ένα τιμολόγιο που θα κόψετε εμείς σκεφτόμαστε αυτόματα τα παρακάτω.
- Πρέπει να έχει τον πελάτη
- Ο πελάτης θα αντλεί αυτόματα τα στοιχεία του από τη ΓΓΠΣ;
- Ο πελάτης θα ομαδοποιείται σε κάποια κατηγορία;
- Ο πελάτης έχει κάποια έκπτωση;
- Ο πελάτης έχει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής; και πάρα πολλά άλλα
- Πρέπει να έχει τα είδη
- Το είδος πρέπει να είναι ανοιγμένο στην αποθήκη.
- Το είδος είναι εμπόρευμα, υπηρεσία, προϊόν;
- Το είδος έχει απόθεμα;
- Το είδος έχει κόστος, αλλά αυτό μας είναι γνωστό με ακρίβεια;
- Το είδος μήπως αποτελείται από πολλά μικρότερα είδη;
- Το είδος μήπως κάποιος συγκεκριμένος πελάτης το παίρνει με έκτπωση;
- Το είδος έχει κωδικούς και θέσεις στις αποθήκες, barcode; και πάρα πολλά άλλα
- Πρέπει να έχει σειρά παραστατικού
- Το παραστατικό έχει αυτοτελή αρίθμηση ή κοινή με κάποιο άλλο;
- Το παραστατικό μήπως περιλαμβάνει και πελάτες λιανικής;
- Το παραστατικό μήπως προέρχεται από κάποιο Δελτίο αποστολής;
- Το παραστατικό μήπως έχει κάποια ειδική σημείωση;
- Το παραστατικό αυτό τι τρόπο πληρωμής έχει; και πάρα πολλά άλλά
- και πάρα πολλά άλλα…
Τα παραπάνω μπορεί να μοιάζουν ένα δυσθεώρητο Γολγοθα που πρέπει ο επιχειρηματίας ή ο εργαζόμενος να ανέβει, ενώ στην πραγματικότητα…
Ένα καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα μηχανογράφησης θα τα έκανε αυτόματα.
Για όσα από τα παραπάνω θέλετε κάποια συμβουλή από ανθρώπου που ασχολούνται επαγγελματικά με τέτοιες λύσεις, μπορείτε να μας ρωτήσετε.
Το πιθανότερο είναι ότι το χρόνο που θα χάσετε με την ερώτηση, θα τον κερδίσετε μέσα στην καθημερινότητα της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας